PUMAN – behöver hjälp

Jag ska aldrig med säga att sexet med Mr. S är trist. Jisses vad jag har fått igen! Mannen gör mig galen! Så retsam att jag nästan kissar ner mig av frustration.

Nu mina vänner (jag vet att ni finns där eftersom vi har över 200 besökare/dygn) behöver jag hjälp med tre saker.

  1. Mr. S Vill att jag ska kissa på honom, Men jag spänner mig alldeles för mycket, hur gör jag för att slappna av och bara Let it go?
  2. Vi vill nu ta i ytterligare en tjej till vårt sexliv. Vi vill båda ha en som delar på mig tillsammans med honom. Var hittar vi henne?
  3. Nästa gång vi ska ses vill han att jag ska vara det allra snuskigaste jag kan! Här är mannen som inte imponeras av vare sig handfängsel eller piskor. Det är inte snusk enligt honom.
    Ska minsann köpa hem chokladsås iallafall. Det kan man ha till det mesta 😉

2 reaktioner på ”PUMAN – behöver hjälp

  1. Registrera er på olika sexdejting sidor såsom klubb6, bodycontact, porrigt.se .. =)
    Gratis och enkelt.. är själv medlem på k6..

Lämna en kommentar