KATTEN – Avsugningsskola och när blir man egentligen kk enligt ”regeln”?

Jag har köpt babyolja, de är ju bra för huden. Men fungerar du skitbra till annat också 😉” löd smset jag fick tidigare ikväll.

Yes, jag hade bokat in ännu ett duschsex. Efter ännu en träning. Båda hade tränat och var svettiga, så möts vi upp hos honom. Han hade redan innan gjort klart för mig att han skulle slita av mig kläderna när jag kom innanför dörren, slänga in mig i duschen och smörja in mig i olja. Leka med mig. Frågade även om jag kanske ville gå ned på honom..? Självklart svarade jag! Var ju ett tag sedan jag gjorde de.

Slängde iväg en förfrågan till Puman, hon är trots allt lite av en sexgudinna i detta sällskap. Frågade om hennes bästa knep till en bra avsugning, jag är fortfarande lite rookie på det.
Hon gav sina bästa tips, jag tog åt mig åt dessa. Men hennes absolut bästa måste jag ändå säga var de sista hon skrev också ”Det gäller att DU också slappnar av och har kul!” en viktig del, för annars tänker man alldeles förmycket.

Så jag cyklade dit efter träningen, sagt och gjort slet han bokstavligt talat av mig kläderna medans han kysste mig till vansinne. In i duschen, fniss, morr, gnyande och massa tunga. Han mumlar något om att vi måste börja duscha snart för han är så kåt att han måste få börja leka. Jag trycker då honom mot väggen och går ned.
Ett förtjust utrop från killen gör mig ännu mer modig, jag suger, slickar, leker med tungan och suger lite hårdare. Han fortsätter mumla, stöna och ”åh herregud”ar.

Sedan rycker han tag i mitt huvud, mumlar ”fan jag kommer snart om du fortsätter. Jag har aldrig gjort de av oralt men herrejävlar vad kåt du gör mig!” och så trycker han upp mig mot väggen och tar mig hårt. Helt jävla underbart!

Vi fortsätter kyssas, pilla, morra, stöna och så åker barnoljan fram. Ett fniss från killen som med glädje smeker min kropp med olja, verkligen överallt. Mer pill, mer hårt knull mot kaklet och massa kyssar, bett och morrande. Sedan kör vi i rumpan igen, han mumlar gång på gång upphetsande saker. Om hur skönt de är, hur kåt han blir, att han måste pausa för att inte komma. Ni vet, sånt där som får en tjej att le och trycka sig lite hårdare mot honom.

Jag vickar till lite på rumpan med honom i just rumpan och han blir alldeles knäsvag av upphetsningen. Till slut tar han mig hårt och brutalt, med ena handen nere på mig och andra handen runt halsen och så kysser han mig hårt, stönar och morrar. Sedan är vi båda kladdiga av oljan och oss själva så vi duschar klart med lite fniss och kyssande.

Klär på mig och cyklar hem (höll på att glida av sadeln av all olja). Påvägen hem början jag fundera, när blir man kk egentligen? Detta är fjärde gången, varav tre de senaste två veckorna. Finns de någon ”gylleneregel” för detta?

Lämna en kommentar